.
فهرست

فروشگاه اینترنتی ۱۰۰ تومانی دات آی آر – دنیای بینهایت فایل برای ایرانیان

 

فروشگاه اینترنتی ۱۰۰ تومانی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ با تمرکز بر تهیه فایل های مورد نیاز سه بعدی برای کلیه اقشار جامعه شروع نموده است. این سایت با استفاده از گروه تخصصی طراحی کاربردی مدیریت می شود و در نظر دارد به قطب فروشگاهی طراحی کشور بدل شود. این سایت تحت استارت آپ صدتومانی با گروهی ۵ نفره با مدیریت دکتر سیاوش عزیزی کار خود را شروع نموده است.

 

فروشگاه اینترنتی ۱۰۰ تومانی

شتابدهنده کسبوکار کارما

شتابدهنده کسبوکار کارما فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ شروع نموده است. این دفتر در چند سال فعالیت خود تیم های استارتاپی متعددی را مدیریت نموده است. امروزه به عنوان قطب علمی و تخصصی مشاوره استارتاپی  غرب کشور (شهر مهاباد) تبدیل شده است. این دفتر اولین و تنها مرکز ارایه دهنده محیط کار اشتراکی در شهر مهاباد است.

 

شتابدهنده

شتاب دهنده کارما با فراهم نمودن خدماتی از قبیل فضای کار اشتراکی، منتورینگ و مشاوره تخصصی و ارائه سرمایه بذری (Seed Money) که در اختیار تیم ها قرارداده می شود، ضمن کمک به طراحی صحیح مدل کسب و کار، تدوین برنامه کسب و کار و ساخت نمونه اولیه یا کمینه محصول پذیرفتنی (MVP)، آنها را تا رسیدن به روز ارائه ایده در حضور سرمایه گذاران (Demo Day) و جذب سرمایه لازم جهت ورود توانمند به بازار هدفشان هدایت کند.

فضای کار اشتراکی ( فروشگاه اینترنتی ۱۰۰ تومانی عضو فضای کار اشتراکی کارما)

ما به کمک همدیگر در فضای کار اشتراکی کارما تلاش می کنیم که خلاقیت، پویایی، امنیت خاطر و همکاری صمیمانه صدای دلنشینی باشد که به گوش می رسد. این مکان، از ساعت ۹ الی ۲۱ (جمعه ها ۹ الی ۱۳)، علاوه بر فراهم نمودن فضای کاری شامل میزهای کاری، اینترنت پرسرعت و … برای کارآفرینان، تیم های کاری و فریلنسرهای عزیز امکان ارتباط با شبکه همکاران و آشنایی با شبکه سرمایه گذاران از طریق حضور در رویدادهای متعدد این مجموعه را فراهم نموده است.

 
group_add
input
shopping_cart
expand_less