سرویس های بهداشتی خاص ساخته شده با پرینتر های سه بعدی

Sandhelden , سازنده لوازم حمام سفارشی به خصوص سرویس های بهداشتی خاص در آلمان است. این تیم از مواد افزودنی برای ساخت کابینت های منحصر به فرد چاپ سه بعدی استفاده می کند. آنها برای ساختن ظروف از صابون و حتی سرویس های بهداشتی خاص ساخته شده از شن استفاده می کنند

فرآیند چاپ سه بعدی , خانه داران را قادر می سازد که خانه های خود را با موارد منحصر به فردی بسازند. به عنوان مثال از آثار هنری گرفته تا صندلی ها و وسایل آشپزخانه می توان استفاده نمود. در ادامه با بخش خبری پرینترهای سه بعدی همراه باشید تا در مورد فناوری های جدید به کار رفته در سرویس های بهداشتی خاص با پرینتر های سه بعدی برای شما بگوییم.

پرینت سه بعدی دستشویی

پرینت سه بعدی دستشویی

اما یک منطقه از خانه هنوز به طور کامل توسط تولید افزودنی تحت تاثیر قرار نگرفته است. سندهلدین آلمان , تولید کننده لوازم بهداشتی سه بعدی توسط چاپ سه بعدی منحصر به فرد، به دنبال تغییر نحوه فکر مردم در مورد چاپ سه بعدی است . طیف وسیعی از آیتم های دیدنی سه بعدی چاپ شده , همه ساخته شده از شن و ماسه باریک, شامل دستشویی های چاپی سه بعدی, ظروف و گلدان است . همینطور می تواند یک حمام معمولی را با استفاده از مجموعه هنری, به حمام مدرن تبدیل کند.

 

گفتگوی اختصاصی با تیم سندهلدین و نحوه شروع به کار این استارتاپ سرویس های بهداشتی خاص

Peter schiffner , مدیر عامل شرکت sandhelden , که این شرکت را همراه با laurens faure , تاسیس کرد می گوید: ما در اواخر سال ۲۰۱۴ این شرکت را تاسیس کردیم , در حالی که در مونیخ بودم. اولین هدف ما باز کردن یک بازار جدید در هنگام استفاده از تصاویر سه بعدی در بازار بهداشتی بود .
Schiffner و faure فورا شروع به فکر کردند که چگونه می توانند آیتم های چاپی سه بعدی را با موادی که برای این کار مناسب باشد برای حمام بسازند . schiffner می گوید: اولین ماده انتخابی این شرکت شن بود , به دلیل ویژگی های حرارتی آن به طور طبیعی و به دلیل اینکه محصولات ساخته شده از شن و ماسه همیشه منحصر به فرد است. درحال حاضر sandhelden تعدادی از محصولات شن و ماسه ی تولید شده توسط چاپ سه بعدی را به فروش می رساند, از جمله تعدادی از سرویس های بهداشتی که بین ۱۲۹۰ تا ۱۵۹۹ یورو هزینه می شود , و گلدان هایی برای لوازم آرایشی که بین ۳۲ تا ۱۴۹ یورو هزینه می کنند.

چاپ وانم حمام سه بعدی

این شرکت همچنین یک وان حمام قابل چاپ سه بعدی را توسعه داده است , هرچند این مورد در فروشگاه آنلاین شرکت ثبت نشده است . اما طیف گسترده ای از پیشنهادات sandhelden به مراتب فراتر از فهرست آنلاین است . از آنجا که این شرکت با استفاده از چاپ سه بعدی برای تولید محصولات خود , می تواند طرح های سفارشی برای مشتریان شخصی خود تولید کند. این به این معنی است که کسب و کارها مانند هتل ها و همچنین خانوارهای فردی , می توانند یک طراحی سفارشی را که مناسب آنهاست , سفارش دهند.

تمام این محصولات با استفاده از پرینترهای داخلی سه بعدی شرکت ساخته می شوند. schiffner می گوید: در حال حاضر ما دارای سه چاپگر سه بعدی شخصی هستیم و ما از فرآیند اتصال مستقیم برای همه استفاده می کنیم .

نحوه کار پرینتر سه بعدی سرویس های بهداشتی خاص شرکت سندهلدین

در طول فرآیند چاپ , شن و ماسه قبل از اینکه چاپ شود , با عامل اتصال دهنده مخلوط شده است . پس از آن , هرمحصول چاپ شده سه بعدی به شدت پردازش می شود و پوشش ویژه ای برای ایجاد محصول مقاوم در برابر خراش, مقاوم در برابر uv, مقاوم در برابر مواد شوینده و مقاوم در برابر ضربه استفاده می شود . مطمعنا یکی از دلایل احتمالی این است که چاپ سه بعدی بسیار نادر است و مردم مطمعن نیستند که آیا چیزی شبیه یک سینک چاپ شده سه بعدی می تواند با خیال راحت از نشتی ها جلوگیری کند .

بنابراین sandhelden چگونه تضمین می کند که محصولات شن و ماسه ی سه بعدی خود مطابق با استانداردهای مناسب است؟
Schiffner میگوید: فرآیند کیفیت ما کاملا اتوماتیک است .
مدیر عامل شرکت می گوید : در بازار بهداشتی ما اولین شرکتی هستیم که با چاپگر سه بعدی کار می کند. این بدان معنی است که هیچ اشکالی ندارد شرکت در بازار چاپ سه بعدی فعالیت کند. sandhelden با ایجاد محصولات منحصر به فرد سه بعدی چاپ شده با چند مشکل مواجه شد, که بزرگترین آنها یافتن سطح مناسب برای حمام بود . به طور کلی , به علت زیبایی شناختی , انتظار می رود که توالت ها صاف باشند, اما برای چاپ سه بعدی با شن و ماسه نیاز به تلاش دارد.

 

طرح های آینده شرکت سازنده سرویس های بهداشتی خاص – خاص تر تر

Schiffner می گوید: در طول سال ها , من و تیمم بر روی مواد دیگر به جای شن و ماسه کار می کردیم. این , کشف زباله های پلاستیکی در اقیانوس بود , مانند بطری های پلاستیکی رها شده که آلوده کننده های جدی هستند و زندگی درون دریایی را در سراسر جهان بسیار کم میکند. مدیر عامل توضیح می دهد : پلاستیک یک گسل طراحی است , زیرا همیشه در سیاره ی ما باقی خواهد ماند. مشکل بعدی این واقعیت است که اگر حیوانات پلاستیک بخورند ما نیز پلاستیک می خوریم .

Sandhelden برای مبارزه با این مشکل و ایجاد طیف وسیعی از محصولات بهداشتی چاپ سه بعدی , راه خود را برای بازیافت زباله های اقیانوس و تبدیل آن به مواد چاپی سه بعدی توسعه داده است. Schiffner معتقد است که این پروژه جدید نه تنها برای شرکت نوپای خود , بلکه برای همه مفید است . این نوآوری می تواند ما را در پاک سازی اقیانوس ها و تولید محصولات سبز  کمک کند .

منبع: xprinter3d
در صورتی که به مطالب پرینت سه بعدی علاقه دارید می توانید مطلب زیر را نیز بخوانید: