پرینت سه بعدی قرص برای کودکان

شرکت FabRx واقع در لندن یک kickstarter را برای سرمایه گذاری در یک راه جدید برای تولید دارو برای کودکان (پرینت سه بعدی قرص) تاسیس کرده است. برای انجام این کار، fabrx ادغام یک چاپگر سه بعدی magic candy factory را در آماده سازی داروها در دوزهای دقیق انجام داد. این پروژه ممکن است در نگاه اول بی اهمیت باشد اما می تواند راه بسیار خوبی برای متقاعد کردن کودکان بیمار به مصرف داروهای خود باشد.

پرینت سه بعدی قرص

پرینت سه بعدی قرص

اشکال سرگرم کننده پرینت سه بعدی قرص برای کودکان! 

در اصل چیزی شبیه آبنبات تولید می کند، این چاپگر می تواند تمام انواع شکل های سرگرم کننده را چاپ کند. همچنین می تواند دارو را به قرص ها، کپسول ها وداروهای گیاهی تبدیل کند. alvaro goyanes می گوید: ما می خواهیم از چاپ سه بعدی برای تغییر ساختار داروها و دسترسی بهتر به داروها، مخصوصا برای کودکان استفاده کنیم.

این شرکت با هدف افزایش ۶۷٫۵۰۰ دلاری برای این کمپین از ۶ دسامبر پرینترها را به فروش می رساند. آنها همچنین اظهار داشتند که چاپگرهای تولیدی پزشکی تقریبا ۱۰٫۵۰۰ دلار هزینه دارند. این شرکت در حال برنامه ریزی برای راه اندازی محصول برای اوایل سال ۲۰۱۹ است، قیمت چاپگر در حدود ۲۶٫۳۲۰ دلار است. پاداش دیگر برای وعده ها شامل کپسول های چاپ شده ۳d می باشد.

تا کنون کارشان با چاپگر توسط fda تایید شده است. این اولین باری نیست که شرکت در تطبیق ماشین آلات برای اهدافپزشکی فعالیت داشته است. تا چند ماه پیش fabrx یک چاپگر ۳d sintratec sls برای ساخت قرص های شخصی بود. آنها این گونه سازگاری را با تخصص خاص شرکت انجام داده اند. این تعجب آور نیست که با توجه به آن است که توسط محققان در کالج لندن تاسیس شد.

مناطق مختلف تحقیقات پزشکی با استفاده از چاپ سه بعدی در حال رشد هستند. در آزمایشگاه های microfluidics انواع برنامه های کاربردی برای اطمینان از سلامت بهتر وجود دارد.

چاپگر جدید fabrx یکی دیگر از گزینه های عالی برای یک زمینه سریع در حال ظهور است. با این حال fabrx ممکن است شرکت تولید چاپگر تجاری در دسترس برای تولید دارو باشد.

منبع: سایت xprinter3d

 

برای خواندن مقالات جالب می توانید بخش مقالات ما را دیدن نمایید:

مقالات علمی و آموزشی